Katarzyna Suhonen


Trener, coach, konsultant HR, menadżer, asesor

Trener, coach, konsultantem HR o wysokich kwalifikacjach w zakresie umiejętności managerskich oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Szczególnie bliskie są jej aspekty rozwoju pracownika w organizacji. Od kilku lat jej misją stały się spotkania z osobami, które szukają w życiu inspiracji do rozwoju, podniesienia swoich kwalifikacji w zakresie zarządzania zarówno sobą jak i swoim zespołem.

Praktyczną wiedzę i doświadczenie z zakresu biznesu i zarządzania zdobywała pracując przez 16 lat na stanowiskach specjalistycznych, eksperckich, kierowniczych i dyrektorskich w jednej z największych międzynarodowych korporacji.

„...Kasia ma fantastyczną zdolność do pracy z ludźmi na wszystkich poziomach...”

— Howard Lamb, Director/Owner at First Environment Consultants Ltd.

Współtworzy zamknięte projekty doradczo - szkoleniowe.

Szereg sukcesów podczas czteroletniej pracy w sprzedaży zainspirował ją do wejścia na drogę uczenia i rozwoju innych.

Ponad 10 lat zarządzała zespołem trenerów w międzynarodowej korporacji. Ponadto zarządza projektami szkoleniowymi, współtworzy zamknięte projekty doradczo – szkoleniowe.

Posiada bogate doświadczenie związane ze szkoleniami, rozwojem i zarządzaniem kadrami. Dodatkowo prowadzi szereg zajęć i szkoleń stawiających za cel rozwój w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Jest absolwentką kierunku Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University oraz kierunku Rozwój Potencjału Społecznego na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada ukończone kursy z zakresu: zarządzania, sprzedaży, negocjacji, profesjonalnej obsługi Klienta, jak również certyfikację Coachingu Managerskiego Coaching Clinic oraz certyfikację Coachingową Erickson College International.

„...Jest bardzo zaangażowana i wnikliwa, zawodowo nastawiona na jakość. Kasia ma wizję na szkolenia i zdolność do realizacji planów...”

— Andrzej Wilk, SVP Shared Services, President of Polish Entity at MoneyGram International

Doświadczenie międzynarodowe

Wdrażała modele szkoleń on-boardingowych  w UK oraz USA.

Współautor programu „Standardów sprzedaży i obsługi klienta” , których wdrożenie w organizacji zaowocowało zdobyciem pierwszego miejsca w rankingu najlepszej obsługi Klienta w swojej kategorii w Polsce. Uhonorowana wyróżnieniem – „Above and Beyond”.

Gorąco polecam ją jako partnera w każdym projekcie szkoleniowym.

— Wioletta Pawinska, Life & Business Coach, Experienced Manager & Product Management Expert